تبلیغات

اگر از گیمرهای آندرویدی باشید به طور حتم با بازی محبوب وکتور آشنایی دارید. این بازی دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و محبوبیت بالایی در بین کاربران دارد. این بار قصد معرفی بازی به نام Shadow Fight داریم که توسط کمپانی Nekki عرضه شده است. اگر با کمپانی Nekki آشنایی دارید؛ باید بگوییم که این کمپانی سازنده همان بازی معروف وکتور می باشد و محصول جدید این کمپانی Shadow Fight یا جنگ سایه نام دارد که این بازی هم همانند بازی وکتور به یکی از محبوب ترین بازی های آندروید تبدیل شده است و توانسته است تا به امروز بیش از ۴۰ میلیون کاربر در سراسر جهان داشته باشد. سبک بازی Shadow Fight 2 1.9.16 اکشن و RPG می باشد. شما در این بازی باید کاراکتری که مدیریت آن بر عهده خودتان است را به لباس و زره و سلاح جنگی مجهزه کرده و او را برای جنگ با دشمن ها آماده کنید و بتوانید دشمن هایتان را از پا در بیاورید. شما باید تا جایی پیش بروید که بتوانید به رئیس شیاطین رسیده و او را شکست دهید. این کار تنها با تمرکز بر روی ماموریت و استفاده به جا و به زمان از سلاح ها می باشد. اگر بتوانید از مهارت هایتان به درستی و در زمان مناسب استفاده کنید در این بازی موفق خواهید شد.

Shadow Fight 2 1.7.1

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

مبارزه ها در این بازی آندروید در مکان های مختلفی انجام خواهد شد و شما باید بتوانید در هر مکان پیروز میدان باشید. مبارزی که شما با آن مبارزه می کنید قابلیت شخصی سازی دارد؛ به این صورت که می توانید برای او لباس، زره، سلاح و … دلخواه انتخاب و خریداری نمایید.گرافیک بازی بسیار عالی کار شده است و Shadow Fight دارای گرافیک HD می باشد، به گونه ای که محیط بازی بسیار واقعی به نظر می رسد. گیم پلی عالی و همچنین صداگذاری آن، جای هیچ بحثی را باقی نگذاشته و پیش از پیش باعث محبوبیت آن شده است. نسخه جدید این بازی توانسته است از سایت پلی استور امتیاز ۴٫۶ را از آن خود کند. نکته مهم در مورد Shadow Fight رایگان بودن است که در آن نیازی به خرید نخواهید داشت.

 

راهنمای نصب بازی: ابتدا فایل نصبی بازی را دریافت و نصب کنید، سپس یکبار وارد بازی شوید و خارج آنگاه فولدر com.nekki.shadowfight موجود در دیتای بازی را در این آدرس کپی کنید: Android/obb

Shadow Fight 2 1.7.1

 

Shadow Fight 2 1.7.1

 

Shadow Fight 2 1.7.1

46 مگابایت

دانلود فایل نصبی

 

43 مگابایت

دانلود فایل دیتا



GTA Chinatown Wars

GTA: Chinatown Wars نام یکی دیگر از سری بازی های محبوب و معروف GTA یا سرقت بزرگ اتومبیل است که شرکت Rockstar آن را برای اندروید منتشر کرده است و هم اکنون با قیمت ۴٫۹۹ دلار در گوگل پلی بفروش می رسد اما مثل همیشه می توانید آخرین نسخه بازی های گوگل پلی را بصورت رایگان و کامل از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید. در این بازی مثل سایر نسخه های بازی جی تی ای شما می توانید به انجام دادن ماموریت های مختلف بپردازید و یا اینکه در شهر بچرخید، ماشین بدزدید و هر کاری را که دوست دارید انجام دهید. ماموریت شما در این گیم یافتن یک شمشیر باستانی است که در نهایت باید آن را به عمویتان برسانید. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید سبک GTA: Chinatown Wars با سایر نسخه های GTA تفاوت هایی دارد مهم ترین این تفاوت ها در زاویه ی دوربین است که شبیه به بازی جی تی ای ۲ طراحی شده است و دید کاربر از بالاست که همین موضوع تا حدودی می تواند باعث افت محبوبیت این بازی شود. تفاوت دیگر این بازی با سایر نسخه ها مربوط به گرافیک آن می شود که نسبتا ساده و ابتدایی است.
در مقابل این بازی از گیم پلی فوق العاده حرفه ای برخوردار می باشد و کاربر را می تواند تا ساعت ها به خود جذب کند درضمن کنترل کارکتر اصلی در این این نسخه از بازی سرقت بزرگ اتومبیل ساده تر است و برحتی می توان این بازی را با گوشی های موبایل کوچک نیز انجام داد پس اگر به دنبال یک بازی اندروید ساده و سرگرم کننده هستید به هیچ عنوان این گیم را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های GTA: Chinatown Wars:

  • داستان حماسی، ماموریت های مختلف
  • پشتیبانی از رزولوشن صفحه عریض
  • پشتیبانی از تلویزیون های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید
  • گرافیک بالا و پیشرفته
  • سازگار با دسته های USB
  • و…

 

GTA Chinatown Wars

GTA Chinatown Wars

GTA Chinatown Wars

 

18 مگابایت

دانلود فایل نصبی

 

507 مگابایت

دانلود فایل دیتا



از لحظات پر تنش و هیجان انگیز با ضربات پنالتی لذت ببرید ، انگار که در فینال جام جهانی هستید ، رقابت در برابر بهترین تیم.گلی دیدنی را با گرافیکی خارق العاده تجربه کنید و رده اول را در ورزشگاه بدست آورید.شاید شما هم در بازی های فوتبال در کامپیوتر یا موبایل به رقابت های ضربات ایستگاهی علاقه زیادی داشته باشید و این بار میتوانید یک بازی مخصوص ضربات ایستگاهی را با گرافیک خیره کننده تجربه نمایید.

دانلود بازی ضربه کاشته زدن | Final Kick 3.1.16

 

توپ را با یک انگشت کنترل کنید و خود را تبدیل به قهرمان جام جهانی کنید.بازی “ضربه کاشته زدن” با این گرافیک میتواند یکی از بازی های محبوب و مورد علاقه شما باشد.

خصوصیات :

گرافیک خیره کننده و واقع گرایانه

تماشای ضربات ایستگاهی بصورت آهسته به منظور دید و دقت بیشتر

انیمیشن های فوق العاده واقع گرایانه با استفاده از آخرین فناوری در ضبط حرکت با بازیکنان واقعی مانند جرارد پیکه

دانلود بازی ضربه کاشته زدن | Final Kick 3.1.16

دانلود بازی ضربه کاشته زدن | Final Kick 3.1.16

دانلود بازی ضربه کاشته زدن | Final Kick 3.1.16

دانلود بازی ضربه کاشته زدن | Final Kick 3.1.16

23 مگابایت

 

دانلود فایل نصبی



بازی انگری بردز گو! Angry Birds Go

Angry Birds Go! یکی دیگر از نسخه های محبوب و معروف بازی پرندگان خشمگین است که در سبک بازی های مسابقه ای در گوگل پلی منتشر شده است و تاکنون میلیون ها بار توسط کاربران Google Playدانلود و نصب شده است و تاکنون امتیاز ۴٫۲ را از ۵٫۰ به خود اختصاص داده است به همین دلیل تصمیم بر آن شد تا نسخه کامل این بازی زیبا و جذاب را همراه با دیتا گیم برای دانلود در سایت نیو فور اندروید قرار دهیم. بازی انگری بردز گو از چندین لحاظ با دیگر نسخه های این بازی متفاوت است، اول از همه در این بازی نبرد رو در رو با خوک ها جای خود را به یک مسابقه رالی بین کارکتر های اصلی بازی داده است و دوم اینکه در این نسخه از بازی پرندگان خشمگین شما در رقابت های آنلاین حضور پیدا خواهید کرد و با افراد و کاربران واقعی مسابقه خواهید داد که همین موضوع باعث می شود تا بازی جذاب تر و هیجان انگیز تر جریان داشته باشد.

شما می توانید هرکدام از شخصیت های این بازی را که دوست دارید انتخاب کنید (پرندگان یا خوک ها) و سپس وارد مسابقه شوید و سپس در مسیری پر از دردسر با دیگر رقبا برای رسیدن به خط پایان رقابت کنید. بازی Angry Birds Go اولین بازی از سری بازی های پرندگان خشمگین است که برخلاف سایر نسخه ها که دارای محیطی دو بعدی بودند در یک دنیای ۳D جریان دارد. یکی دیگر از ویژگی های این بازی اندروید این است که هر کدام از پرندگان یا خوک ها یک ویژگی خاص برای رقابت دارند بنابراین می توانید در حین مسابقه از قدرت های ویژه برای پیش افتادن از دیگر رقیبان استفاده کنید پس مطمئن باشید که هیچ وقت خسته نخواهید شد. اگر به سرعت بیش تر نیاز دارید می توانید ماشین های دست ساز ساخته شده از جعبه صابون را ارتقا دهید و آن ها را به ماشین های سوپر اسپورت تبدیل کنید.

آموزش نصب بازی: پس از اجرا فایل apk و نصب بازی، دیتا گیم بازی را از حالت فشرده خارج کنید و فولدر com.rovio.angrybirdsgo را در آدرس Android/obb کپی کنید.

بازی انگری بردز گو! Angry Birds Go

بازی انگری بردز گو! Angry Birds Go

بازی انگری بردز گو! Angry Birds Go

48 مگابایت

 

دانلود فایل نصبی



کشور ترافیک رانندگان خیابان Traffic Nation: Street Drivers

Traffic Nation: Street Drivers نام یک بازی اندروید ساده اما فوق العاده زیبا و اعتیاد آور است که توسط استودیوی بازی سازی BadTrip در گوگل پلی منتشر شده است و تا همین امروز بیش تر از ۱۰۰۰۰۰۰ بار دانلود شده است و امتیاز ۴٫۱ از ۵٫۰ را به خود اختصاص داده است پس چرا شما این بازی را امتحان نمی کنید؟! در بازی اندروید کشور ترافیک: رانندگان خیابان شما می توانید ماشین مورد علاقه تان را از میان مدل های گوناگون انتخاب کنید و وارد خیابان های شلوغ و پر ترافیک شوید. در سمت چپ صفحه نمایش پدال گاز و سرعت سنج ماشین قرار دارند و در سمت راست یک فرمان برای هدایت ماشین قرار دارد با این حال می توانید از فرمان ژیروسکوپی هم استفاده کنید. این بازی دارای فیزیک واقع گرایانه است. کسب اعتبار و پول برای خرید ماشین بهتر و در نهایت شرکت در یک مسابقه بی پایان، اجتناب از دستگیر شدن توسط پلیس و کسب امتیاز بیشتر و تبدیل شدن به قهرمان در لیگ از دسته کار هایی است که شما باید انجام دهید.

برخی از ویژگی های کلیدی بازی Traffic Nation: Street Drivers:

  • سطح موتور ها قابل ارتقا هستند
  • نوع بازی کاملا متفاوت است
  • تاثیرات آب و هوایی
  • انجام مسابقات در روز و شب
  • امتیازات افراد آنلاین در گوگل پلی و بازی آنلاین در فییس بوک
  • استفاده از فرمان ژیروسکوپی و کلید ها برای کنترل ماشین
  • اگه سریع تر رانندگی کنید یا در قسمت اشتباه رانندگی کنید امتیاز بیشتری می گیرید
  • برای کاهش سرعت از ترمز استفاده کنید درضمن سبقت از ماشین هایی که در جای خطرناک هستند امتیاز بیشتری دارد
  • گرافیک ساده اما جذاب
  • و…

این بازی اندروید به دیتا گیم نیاز ندارد و کاملا آفلاین است پس فرصت را از دست ندهید و آن را سایت نیو فور اندروید دانلود کرده به جمع کاربران این بازی جذاب بپیوندید.

کشور ترافیک رانندگان خیابان Traffic Nation: Street Drivers

کشور ترافیک رانندگان خیابان Traffic Nation: Street Drivers

کشور ترافیک رانندگان خیابان Traffic Nation: Street Drivers

60 مگابایت

 

دانلود فایل نصبی



به میدان جنگ وارد شوید.بازی کلش رویال یک محصول جدید از شرکت سازنده بازی محبوب کلش اف کلنز (Clash Of Clans) میباشد.مطمئناً این بازی هم همانند کلش اف کلنز جذاب و جهانی میباشد یا خواهد شد.کلش رویال یک بازی در سبک کارتی میباشد که باید از کارت در برابر نیروهای دشمن استفاده کنید و از خود محافظت کنید.جمع آوری و ارتقاء کارت ها به پیشرفت و پیروز شدن کمک شایانی میکند.هم اکنون بازی Clash Royale 1.1.1 را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود بازی کلش رویال | Clash Royale 1.1.1

 

دانلود بازی کلش رویال با لینک دانلود مستقیم,آخرین ورژن موجود Clash Royale 1.1.1

در کلش رویال (Clash Royale) کارت های زیادی در اختیارتان است که با استفاده از آنها خواهید توانست برای ارسال به میدان مبارزه یک Battle Deck را تشکیل بدهید.در مقابل مخالفان و دشمنان پیروز شوید و غنائم جنگی را جمع کنید.اکثر ایرانیان بازی کلش اف کلنز را بازی کرده و میکنند ، چهره های آشنایی بازی کلش اف کلنز را در کلش رویال هم مشاهده مینمایید.به نبردهای گوناگون بروید و جامعه خود را بسازید.

دانلود بازی کلش رویال | Clash Royale 1.1.1

دانلود بازی کلش رویال | Clash Royale 1.1.1

دانلود بازی کلش رویال | Clash Royale 1.1.1

دانلود بازی کلش رویال | Clash Royale 1.1.1

دانلود بازی کلش رویال | Clash Royale 1.1.1

84 مگابایت

دانلود فایل نصبی



NBA LIVE Mobile 1.0.6 را در طول سال بازی و یک بازی جذاب و هیجان انگیز را تجربه نمایید.تیم های این بازی بر اساس تیم واقعی NBA چیده شده است ، بازیکنان و فصل های این بازی همانند NBA واقعی طراحی شده است.۵ نفر در برابر ۵ نفر ، لذت یک بازی حرفه ای و هوشمندانه ، گیم پلی سه بعدی (۳D) و نبردی هیجان انگیز برای رسیدن به فینال.هم اکنون بازی NBA LIVE Mobile 1.0.6 را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود بازی بسکتبال حرفه ای | NBA LIVE Mobile 1.0.6

 

دانلود بازی NBA LIVE Mobile 1.0.6 برای اندروید جدیدترین ورژن بازی بسکتبال NBA مخصوص سیستم عامل اندروید با لینک دانلود مستقیم و با کیفیت

به سرور بازی  NBA LIVE Mobile 1.0.6 متصل شوید و برد و باخت ، چالش ، پاداش و حوادث بازی را شیر کنید.NBA بر اساس واقعیت طراحی شده که همین بر جذابیت بازی بسیار افزوده است.همچنین میتوانید بازیکنان قدیمی NBA را خریداری کرده و لذت بازی حرفه ای را بیشتر بچشید.با دوستان تان رقابت کنید و توانایی های خود را رقم بزنید.در کل باید بگوییم که یک بازی بسکتبال واقعی ، هیجان انگیز ، سه بعدی ، حرفه ای و هوشمندانه را تجربه خواهید کرد.

دانلود بازی بسکتبال حرفه ای | NBA LIVE Mobile 1.0.6

دانلود بازی بسکتبال حرفه ای | NBA LIVE Mobile 1.0.6

دانلود بازی بسکتبال حرفه ای | NBA LIVE Mobile 1.0.6

دانلود بازی بسکتبال حرفه ای | NBA LIVE Mobile 1.0.6

دانلود بازی بسکتبال حرفه ای | NBA LIVE Mobile 1.0.6

دانلود بازی بسکتبال حرفه ای | NBA LIVE Mobile 1.0.6

64 مگابایت

دانلود فایل نصبی



دانلود Angry Birds Rio 2.6.1 – بازی پرندگان خشمگین ریو اندروید


Angry Birds Rio 2.6.1 نسخه ی ریوی بازی اعتیاد آور پرندگان خشمگین برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن پرندگان اصلی ربوده شده اند و پرندگان عصبانی برای نجات آن ها و در آوردن جواهرات از چنگ خوک ها بد به شهر زیبای ریو دو ژانیرو فرستاده می شوند. نسخه ی ریوی بازی پرندگان عصبانی دقیقا همانند فیلم آن دنبال می شود و دارای گیم پلی ای اعتیاد آور و گرافیکی عالی است. این بازی دارای ۲۴۰ مرحله ی سرگرم کننده می باشد و در هر مرحله دستاوردی متنوع برای پشت سر گذاشتن وجود دارد که لحظاتی شاد و سرگرم کننده را در اسمارت فون شما به ارمغان می آورد.

دانلود فایل نصبی



jBvhi_3Mp1Re8bQYcra9PkS3bg6dHFebUVraEX53HsggkHztdt_DPZC86wvElh8WWg=w300
پوسته , گرافیک
م Next Launcher Theme Phoenix به صفحه خانگی دستگاه اندرویدی شما ظاهری جدید و لوکس می‌دهد و آن را به یک قطعه هنری منحصربه‌فرد تبدیل می‌کند. این تم دارای بیش از ۳۰۰ آیکان سفارشی سه‌بعدی به همراه والپیپر‌های متناسب با آن می‌باشد. ترکیبی زیبا از سبک‌های طراحی کلاسیک و مدرن این تم را به یک افزونه خاص برای علاقه‌مندان به مد تبدیل می‌کند. برای استفاده از این تم باید لانچر NEXT را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کرده باشید.

پیش نیاز : اندروید 1.6 و بالاتر

حجم : 12.29 مگابایت

 

دانلود فایل نصبی



Marshmallow Launcher Pro789
گرافیک , لانچر
ا استفاده و نصب نرم افزار Marshmallow Launcher Pro می توانید صفحه نمایش دیوایس اندرویدی خود را زیباتر ساخته و آن را به صورت کامل سفارشی سازید. اگر به زیبایی صفحه نمایش گوشی خودتان اهمیت می دهید به هیچ عنوان این برنامه زیباساز را از دست ندهید. با استفاده از روش اسلایدی صفحه نمایش را باز و قفل نمایید. حدود صدها گزینه سفارشی در دسترس بوده که قادر به استفاده از آن ها نیز خواهید بود. پوشه های موجود در صفحه را سفارشی سازید و از تمامی آیتم های موجود در لانچر استفاده نمایید. شما همچنین قادر به سفارشی کردن پس زمینه ها نیز خواهید بود   ویژگی های کلیدی مجموعه : رابط کاربری سفارشی و بسیار جذاب و زیبا باز کردن قفل صفحه گوشی از روش اسلایدی رابط کاربری بسیار زیبا و شیک و جذاب سفارشی کردن تمام آیتم های موجود استفاده از پوشه ها و طرح های مختلف در لانچر بهینه سازی اجرا روی تبلت های اندرویدی وجود آیکان های کاملا سه بعدی در مجموعه

پیش نیاز : اندروید 4.0 و بالاتر

حجم : 5.14 مگابایت

دانلود فایل نصبی



 اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان هاAndroidWindow-نرم افزار

اگر شما هم گوشی  لمسی ویا تبلت با سیستم آندروید دارید شاید دربسیاری مواقع دلتان خواسته باشد که ظاهر آن را به شکل ویندوز ۷ در آوردید . با نصب این برنامه که حجم کمی نیز دارد  آیکون  های  گوشی یا تبلت شما مانند ویندوز تبدیل به My Computer و … خواهد شد .

حجم فایل : ۲,۱۸ مگابایت

 

دانلود فایل نصبی



KMPlayer Pro یکی از بهترین و پرطرفدارترین نرم افزار های پخش آسان انواع فرمت های تصویری در محیطی جذاب و کاربرپسند می باشد. نسخه اندرویدی این پلیر محبوب پس از مدت ها انتظار به تازگی منتشر شده است که دارای همان قابلیت های نسخه ویندوزی است و شما را از نصب پلیر های مختلف بی نیاز می کند.

نسخه پرو این برنامه به تازگی در گوگل پلی منتشر شده است.

KMPlayer (HD Video Media, Free) 1.1.3

ویژگی ها:

  • پشتیبانی از زیرنویس فارسی و انگلیسی
  • یافتن اتوماتیک ویدئو های‌ موجود در حافظه گوشی و رم
  • قابلیت ویرایش فایل های ویدئویی (تغییر نام، حذف و …)
  • تنظیم سرعت پخش فیلم
  • پخش ویدئو های ضبط شده توسط دوربین
  • بهینه سازی پخش هنگام چرخش صفحه نمایش
  • پخش ادامه ویدئو به هنگام بازگشایی مجدد برنامه

 

فرمت های پشتیبانی شده:

3g2, .3gp, .3gp2, .3gpp, .amv, .asf, .avi, .divx, drc, .dv,
f4v, .flv, .gvi, .gxf, .iso, .m1v, .m2v, .m2t, .m2ts, .m4v,
mkv, .mov, .mp2, .mp2v, .mp4, .mp4v, .mpe, .mpeg,
mpeg1, .mpeg2, .mpeg4, .mpg, .mpv2, .mts, .mtv, .mxf, .mxg,
nsv, .nuv, .ogm, .ogv, .ogx, .ps, .rec, .rm, .rmvb, .tod,
ts, .tts, .vob, .vro, .webm, .wm, .wmv, .wtv, .xesc

کدک های پشتیبانی شده در KMPlayer Pro :

MPEG-1/2, DIVX (1/2/3), MPEG-4 ASP, DivX 4/5/6, XviD, 3ivX D4, H.261, H.263 / H.263i, H.264 / MPEG-4 AVC, epak,
Theora, Dirac / VC-2, MJPEG (A/B), WMV ½, WMV 3 / WMV-9 / VC-1 1, Sorenson 1/3 (Quicktime),
DV (Digital Video) , On2 VP3/VP5/VP6 Yes , Real Video 1/2 , Real Video 3/4

 

KMPlayer-Pro-4
 
دانلود فایل نصبی

 

 

 

 

 



نرم افزار ارگ (برای اندروید) - ORG 7.4 Android

ارگ یا کیبورد یکی از پرکاربرد ترین آلات موسیقی است. این ساز دیجیتالی قابلیت تولید صداهای بسیار متنوعی را دارد.

 

شما میتوانید با ارگ در یک لحظه صدای چندین ساز را تولید کنید.

 

شاید بخواهید یک نرم افزار بسیار کامل از ساز ارگ را روی گوشی خود داشته باشید.

 

در این مطلب نرم افزار ORG را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار قابلیت شبیه سازی یک ارگکامل را بر روی اندروید شما دارد.

 

از مزایای این نرم افزار میتوان به محیط فارسی آن اشاره کرد.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این نرم افزار را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

 

 

 

نرم افزار ارگ (برای اندروید) - ORG 7.4 Android

 

 

مهم ترین ویژگی های نرم افزار ORG:

- محیط کاربری مشابه دستگاه واقعی

- فارسی بودن نرم افزار

- ریتم های مختلف

- قابلیت ضبط ریتم های دست ساز

 

مهم ترین تغییرات نسخه 7.4 :

- بهبود عملکرد کلی نرم افزار

- رفع برخی اشکالات نسخه قبلی نرم افزار

حجم 12.6 مگابایت)

 دانلود فایل نصبی



نرم افزار تقویم شمسی (برای اندروید) - Bade Saba 6.7 Android

 

تقویم رسمی کشور ما ایران، هجری شمسی یا خورشیدی است. در این نوع تقویم روز های هر ماه تعداد مشخصی دارد.

 

بر خلاف تصور، این تقویم قدمت هزار و چهارصد ساله ندارد و قدمت آن تنها دو قرن است. اما این تقویم یکی از دقیق ترین و کاملترین تقویم های دنیاست.

 

در این مطلب نسخه اندروید تقویم هجری شمسی را برای شما آماده کرده ایم. شما میتوانید با داشتن این تقویم از اطلاعات هر روز، ماه و سال آگاه باشید.

 

این نرم افزار قابلیت های فراوانی دارد. از قابلیت های آن میتوان به آپدیت سالانه، گفتن اذان، آب و هواو... اشاره کرد.

 

این نرم افزار در روز های پایانی هر سال نسخه جدیدی ارائه میدهد و میتوانید از نسخه جدید آن استفاده نمایید.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این نرم افزار را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

 

 

 

نرم افزار تقویم شمسی (برای اندروید) - Bade Saba 6.7 Android

 

 

نرم افزار تقویم شمسی (برای اندروید) - Bade Saba 6.7 Android

 

 

نرم افزار تقویم شمسی (برای اندروید) - Bade Saba 6.7 Android

 

 

نرم افزار تقویم شمسی (برای اندروید) - Bade Saba 6.7 Android

 

 

مهم ترین ویژگی های نرم افزار باد صبا:

- محیط ساده نرم افزار

- دارای قرآن

- محیط فارسی نرم افزار

- دارای بخش اعمال روزانه

- دارای بخش نمایش اطلاعات کامل هر روز

 

مهم ترین تغییرات نسخه 6.7 :

- رفع برخی اشکالات نسخه قبلی نرم افزار

- بهبود عملکرد کلی نرم افزا

حجم 4.8 مگابایت)

 دانلود فایل نصبی 



نرم افزار عشق سنج (برای اندروید) - Eshgh Sanj Android

 

آیا دوست دارید میزان عشق میان خود و معشوقتان را بسنجید؟ برای اینکار میتوانید از نرم افزار عشق سنج استفاده کنید.

 

عشق سنج نرم افزاری برای سرگرمی است و میتوانید برای سرگرمی با دوستان خود با آن کار کنید.

 

روش کار این نرم افزار به این صورت است که نام خود و شخص دیگری را در نرم افزار وارد میکنید و دکمه محاسبه را میزنید، نرم افزار میزان علاقه بین دو طرف را حدس زده و با عدد نمایش میدهد.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این نرم افزار را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

 

 

 

نرم افزار عشق سنج (برای اندروید) - Eshgh Sanj Android

 

 

مهم ترین ویژگی های نرم افزار Eshgh Sanj:

- محیط فانتزی

- محاسبه میزان علاقه بر اساس نام

- نمایش درصد علاقه

- کارایی آسان

- حجم کم

(حجم 580 کیلوبایت)

 

دانلود فایل نصبی



لینک دانلود جعبه ابزار

 



دانلود برنامه جعبه ابزار 4.0.1 برای اندروید

جعبه ابزار 4.0.1 برنامه ایرانی مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد . این برنامه دارای قابلیت های بسیار زیاد و کارآمد می باشد که هر یک از ما به طور حتم به یک یا چند تا از این کارایی ها نیاز داریم و بی تردید بدمان نمی آید این ابزار ها را با هم و در یک برنامه داشته باشیم . با داشتن جعبه ابزار بر روی گوشی و یا تبلت اندرویدی خود می توانید مطمئن باشید مجموعه ای از برنامه ها و کارایی های مورد نیاز را همیشه همراه خود دارید .

برنامه جعبه ابزار مملو از برنامه ها و ابزار های کارآمدی همچون قطب نما ، ماشین حساب مهندسی ، چراغ قوه ، سرعت سنجی و بسیاری ابزار های کاربردی دیگر می باشد . در واقع این نرم افزار را می توان یک چاقوی سوئیسی اندروید دانست که در عین حال قابلیت ها و ابزار های کاربردی بسیاری را دارا می باشد که با داشتن آن نیاز شما به بسیاری برنامه ها از بین می رود . اگر می خواهید برنامه چند منظوره جعبه ابزار را بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود داشته باشید هم اکنون می توانید برنامه جعبه ابزار برای اندروید را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت کنید .

 

 

 

 

برخی از ابزارهای برنامه جعبه ایزار :

– ابزار چالش بینایی (تست بینایی)
– ابزار محاسبه محیط و مساحت و حجم اشکال هندسی
– ابزار خبر خوان
– ابزار فتوافکت برای ویرایش و افکت گذاری تصاویر (ویرایش تصاویر)
– ابزار ترافیک راه ها برای نمایش وضعیت ترافیکی جاده های کشور (ترافیک جاده)
– ابزار نقشه خطوط BRT شهر تهران
– ابزار جهان نما
– ابزار رویداد نگار
– ابزار ارسال برنامه
– ابزار محاسبه سن
– ابزار پلاک یاب با قابلیت جستجو بر اساس شماره پلاک ، استان و شهرستان
– ابزار لرزه نگار ( زلزله سنج)
– ابزار کد ملی
– ابزار فاصله زمانی برای اندازه گیری فاصله زمانی بین 2 تاریخ (شمسی ، قمری ، میلادی)
– ابزار کورنومتر برای اندازه گیری رکورد
– ابزار دفترچه یادداشت با قابلیت یادآوری
– ابزار ماشین حساب مهندسی
– ابزار اتصال بیسیم: انتقال فایل ها بین گوشی و کامپیوتر از طریق Wifi
– ابزار برش بخشی از موسیقی و استفاده به عنوان زنگ تلفن و هشدار
– ابزار بوم نقاشی
– ابزار زمان سنج
– ابزار نقاله با چهار حالت مختلف
– ابزار خط کش 2 محوره
– مبدل متن به صدا
– ابزار آینه
– ایجاد میانبر تماس
– محاسبه فاصله شهرها
– کنترل وزن
– مبدل واحد
– مبدل تاریخ
– مبدل عدد
– قطب نما
– سنسور صدا
– سرعت سنج
– تراز حبابی
– چراغ قوه
– ساعت جهانی
– نقشه مترو تهران
– مشخصات سیستم

و …

 

 

تصاویری از محیط برنامه:

 

ir.shahbaz.SHZToolBox0 ir.shahbaz.SHZToolBox1ir.shahbaz.SHZToolBox2

 

ir.shahbaz.SHZToolBox3 

  •  فرمت : APK سیستم عامل آندروید نسخه 2.3 و بالاتر
  •  حجم : 4 مگابایت
  •  منبع : erfan-android
  •  رمز : www.yasdl.com

 



iconClash of Clans پرطرفدارترین و محبوب ترین بازی آنلاین بصورت استراتژیک است که توانسته بیش از 1.5 میلیون کاربر را مجذوب خود کند!
بازی جنگ قبیله ها توسط Supercell طراحی شده و برای اسمارت فون ها منتشر شده است، این بازی به دلیل دارا بودن امکانات مختلف و استراتژی خاص بازی توانسته کاربران بسیاری را جذب خود کند و به سود بسیار بالایی هم دست یابد. در بازی به شما زمینی داده میشود که باید با ساخت خانه و ابزارهای دفاعی از حمله کاربران آنلاین دیگر جلوگیری کنید تا به پیروزی نرسند،‌ از طرفی شما باید سربازان خود را ساخته و به سمت قببله ها حمله کنید، امکان حمله به دو صورت مرحله ای و جستجوی آنلاین برای این بازی در نظر گرفته شده است! لیگ های مختلفی در بازی وجود دارد که با جمع آوری کاپ های بیشتر به مراحل بالا صعود میکنید،‌ Clash of Clans یک بازی کاملا اعتیاد آور است و میتواند نوعی وابستگی در شما ایجاد کند. ساخت و موفقیت در بازی همیشه میسر نیست چراکه در بعضی مواقع کمبود پول،‌ الکسیر و یا حمله هایی که به شما وارد میشود این فرآیند را سخت میکند. امکان ارتقاء سربازان،‌ ابزار آلات جنگی، نیروهای جادویی، منابع، دیوارها و ... در بازی بخوبی فراهم شده و هرچه به بالاتر صعود میکنید نیازمند هستید که سیستم و ابزارهای خود را ارتقاء دهید. همچنین با ساخت کلن و یا عضویت در کلن های مختلف همچون کلن های ایرانی میتوانید از دوستان خود طلب نیرو کرده و یا به آن ها کمک کنید. در قسمت Live Chat این بازی میتوانید با افراد آنلاین کشور خود و کشورهای همسایه و یا اعضای کلن خود چت کرده و از دیدگاه های آن ها با خبر شوید. Clash of Clans کاملترین بازی استراتژیک آنلاین است که توصیف آن در یک پست میسر نیست شما میتوانید آخرین ورژن این بازی را از اف دی ال دانلود کنید.
ایرانی های بسیاری در بازی کلش آف کلنز فعال هستند که بنده هم نمونه ای از آن ها هستم.

دانلود Clash of Clans 8.116.2 - ورژن جدید بازی کلش آف کلنز اندروید و iOS

ویژگی های بازی جنگ قبیله ها:

  • ساخت دهکده ای منحصر به فرد و سفارشی توسط بازیکن
  • نبرد با کاربران آنلاین دیگر و دریافت امتیاز برای باز کردن آیتم ها
  • دفاع از دهکده با ابزارهایی همچون توپ ها، برج ها، خمپاره ها، بمب ها، تله ها و دیوارها
  • مبارزه با پادشاه جن در مبارزات حماسی مختلف
  • بازی به صورت مولتی پلیر و چند نفره با دوستان
  • خرید تجهیزات مختلف با جمع آوری امتیاز با پیروزی در نبردها
  • دارا بودن گرافیک مطلوب اچ دی به همراه صداگذاری حرفه ای
  • وجود 15 نوع Unit (سرباز) منحصصر به فرد به قابلیت ارتقاء
  • مبارزه با قبیله های که از نظر معادن پول و الکسیر پُر هستند
  • جنگ کلن با کلن ها! با قابلیت غارت پول و الکسیر!

پلاتفرم: Android 
پيش نياز : اندرويد 4.0.3 و بالاتر

 حل مشکل باز نشدن کلش در ورژن 7.65.3

در این ورژن به دلیل باگی که وجود دارد ممکن است کسانی که دارای سیستم عامل اندروید بر روی گوشی هستن بازی تا آخر لود شده اما باز نشود یا صفحه باز شده و کرش کند.

دلیل لود نشدن کلش:

این مشکل به دلیل تایپ بعضی از کاراکتر های فارسی در چت کلن به وجود می آید که باعث هنگ کردن گوشی های اندرویدی میشود.

حل کردن مشکل باز نشدن کلش:

برای حل این مشکل یاید چت های قبلی تایپ شده در کلنتون پاک بشه که میتونید به یکی از اعضای کلن که سیستم عامل ios دارد کمک بگیرید تا با تایپ کردن پشت هم تمام چت های فارسی قبلی کلن پاک شود.

برای حل اساسی این مشکل باید منتظر ورژن جدیدتری از این بازی باشیم.

iconClash of Clans پرطرفدارترین و محبوب ترین بازی آنلاین بصورت استراتژیک است که توانسته بیش از 1.5 میلیون کاربر را مجذوب خود کند!
بازی جنگ قبیله ها توسط Supercell طراحی شده و برای اسمارت فون ها منتشر شده است، این بازی به دلیل دارا بودن امکانات مختلف و استراتژی خاص بازی توانسته کاربران بسیاری را جذب خود کند و به سود بسیار بالایی هم دست یابد. در بازی به شما زمینی داده میشود که باید با ساخت خانه و ابزارهای دفاعی از حمله کاربران آنلاین دیگر جلوگیری کنید تا به پیروزی نرسند،‌ از طرفی شما باید سربازان خود را ساخته و به سمت قببله ها حمله کنید، امکان حمله به دو صورت مرحله ای و جستجوی آنلاین برای این بازی در نظر گرفته شده است! لیگ های مختلفی در بازی وجود دارد که با جمع آوری کاپ های بیشتر به مراحل بالا صعود میکنید،‌ Clash of Clans یک بازی کاملا اعتیاد آور است و میتواند نوعی وابستگی در شما ایجاد کند. ساخت و موفقیت در بازی همیشه میسر نیست چراکه در بعضی مواقع کمبود پول،‌ الکسیر و یا حمله هایی که به شما وارد میشود این فرآیند را سخت میکند. امکان ارتقاء سربازان،‌ ابزار آلات جنگی، نیروهای جادویی، منابع، دیوارها و ... در بازی بخوبی فراهم شده و هرچه به بالاتر صعود میکنید نیازمند هستید که سیستم و ابزارهای خود را ارتقاء دهید. همچنین با ساخت کلن و یا عضویت در کلن های مختلف همچون کلن های ایرانی میتوانید از دوستان خود طلب نیرو کرده و یا به آن ها کمک کنید. در قسمت Live Chat این بازی میتوانید با افراد آنلاین کشور خود و کشورهای همسایه و یا اعضای کلن خود چت کرده و از دیدگاه های آن ها با خبر شوید. Clash of Clans کاملترین بازی استراتژیک آنلاین است که توصیف آن در یک پست میسر نیست شما میتوانید آخرین ورژن این بازی را از اف دی ال دانلود کنید.
ایرانی های بسیاری در بازی کلش آف کلنز فعال هستند که بنده هم نمونه ای از آن ها هستم.

دانلود Clash of Clans 8.116.2 - ورژن جدید بازی کلش آف کلنز اندروید و iOS

ویژگی های بازی جنگ قبیله ها:

  • ساخت دهکده ای منحصر به فرد و سفارشی توسط بازیکن
  • نبرد با کاربران آنلاین دیگر و دریافت امتیاز برای باز کردن آیتم ها
  • دفاع از دهکده با ابزارهایی همچون توپ ها، برج ها، خمپاره ها، بمب ها، تله ها و دیوارها
  • مبارزه با پادشاه جن در مبارزات حماسی مختلف
  • بازی به صورت مولتی پلیر و چند نفره با دوستان
  • خرید تجهیزات مختلف با جمع آوری امتیاز با پیروزی در نبردها
  • دارا بودن گرافیک مطلوب اچ دی به همراه صداگذاری حرفه ای
  • وجود 15 نوع Unit (سرباز) منحصصر به فرد به قابلیت ارتقاء
  • مبارزه با قبیله های که از نظر معادن پول و الکسیر پُر هستند
  • جنگ کلن با کلن ها! با قابلیت غارت پول و الکسیر!

پلاتفرم: Android 
پيش نياز : اندرويد 4.0.3 و بالاتر

 حل مشکل باز نشدن کلش در ورژن 7.65.3

در این ورژن به دلیل باگی که وجود دارد ممکن است کسانی که دارای سیستم عامل اندروید بر روی گوشی هستن بازی تا آخر لود شده اما باز نشود یا صفحه باز شده و کرش کند.

دلیل لود نشدن کلش:

این مشکل به دلیل تایپ بعضی از کاراکتر های فارسی در چت کلن به وجود می آید که باعث هنگ کردن گوشی های اندرویدی میشود.

حل کردن مشکل باز نشدن کلش:

برای حل این مشکل یاید چت های قبلی تایپ شده در کلنتون پاک بشه که میتونید به یکی از اعضای کلن که سیستم عامل ios دارد کمک بگیرید تا با تایپ کردن پشت هم تمام چت های فارسی قبلی کلن پاک شود.

برای حل اساسی این مشکل باید منتظر ورژن جدیدتری از این بازی باشیم.

دانلود فایل نصبی



fast
اتومبیل رانی ,بازی

به خشمگن ترین مسابقات رانندگی سه بعدی Furious Racing Tribute خوش آمدید ! در این بازی شما باید به یک راننده سریع السیر تبدیل شوید و در سراسر شهر رانندگی کنید. این مسابقات رانندگی واقع بینانه ترین رانندگی در طول جاده می باشد. به اتومبیل های دیگر ضربه وارد کنید و پول و شهرت های خاص و منحصر به فردی را نیز به دست آورید. آیا شما برای برگذاری یک چالش بسیار جدی و نفسگیر آماده هستید ؟ آیا فکر میک نید که بتوانید ماموریت ها و چالش هایا ین بازی را به صورت کامل پشت سر بگذارید ؟ کافی است یک بار نگاهی به جاده بیاندازید تا همه چیز دستتان بیاید. این بازی از جلوه های صوتی و آهنگ های کاملا سفارشی نیز به صورت کامل پشتیبانی می نماید. با پیشروی به سمت جلو و کسب امتیازات برتر قادر به سفارشی سازی و ارتقا اتومبیل خود نیز خواهید بود. شایان توجه بوده که گرافیک این بازی نیز به صورت سه بعدی طراحی گردیده است .

 

پیش نیاز : اندروید 4.0 و بالاتر

حجم : 40.72 مگابایت

 

دانلود فایل نصبی



Need For Racer789
اتومبیل رانی ,بازی

r یک بازی مسابقه ای آسان و منحصر به فرد برای دیوایس های مبتنی بر اندروید بوده که به تازگی برای این سیستم عامل طراحی و تولید شده است. در این بازی شما به سادگی قادر به تغییر جهت صفحه نمایش و ماشین مورد نظر خودتان نیز خواهید بود. فقط کافی است به صفحه ضربه بزنید و سپس ماشین خود را حرکت دهید.و گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی و گیم پلی آن به طور اعتیاد آور طراحی گردیده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید. در ابتدا اتومبیل های خودتان را انتخاب نمایید و سپس بازی و مسابقات را به طور کامل آغاز کنید

 

ویژگی های کلیدی بازی :

گرافیک شگفت انگیز سه بعدی و واقع بینانه

گیم پلی بسیار عالی و جذاب و بی نظیر

بهینه سازی اجرا روی تبلت های اندرویدی

رابط کاربری بسیار زیبا و گرافیکی

وجود اتومبیل های شیک و سه بعدی

 

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

حجم : 23.66 مگابایت

دانلود فایل نصبی



Dirt Road Trucker 3D 1.5.12 بازی راننده کامیون جاده خاکی

Dirt Road Trucker 3D v1.5.12 به شما اجازه می دهد تا یک کامیون زنگ زده را کنترل کنید و محموله هایی را از طریق جاده های خاکی دشوار، تحویل دهید. شما می توانید با هر سرعتی که می خواهید برانید، اما مراقب باشید که جعبه ها و بار شما نباید از ماشین به بیرون پرتاب شود. با بازی کردن و افزایش امتیاز، میزان عملکرد خود را با دیگر کاربران مقایسه کنید تا بدانید چه کسی بهترین راننده ی جاده های خاکی است. در این بازی هدایت کامیون به 3 نوع کنترل صورت می گیرد که می توانید به سه روش شتاب سنج، فرمان مجازی و پد لمسی صفحه نمایش آن را کنترل کنید و از بازی لذت ببرید.

image تصاویر:

  • dirt-road-trucker-3d-0
  • folder حجم فایل : 28 مگابایت

دانلود فایل نصبی



Traffic Racer 2.2.1 دانلود بازی موبایل مسابقه در ترافیک+مود

Traffic Racer v2.2.1 + Unlimited Money یک نقطه عطف در سبک بازی مسابقه ای بی پایان است.  ماشین خود را از میان ترافیک بزرگراه ها برانید، پول نقد بدست آورید، ماشین خود را ارتقاء دهید و جدیدهای آن را بخرید. تلاش کنید تا به عنوان یکی از سریع ترین رانندگان مطرح شوید. مسابقه بی پایان حالا تعریف شده است!

ویژگی های کلیدی
– گرافیک خیره کننده 3D
– کنترل روان و واقع بینانه ماشین
– 27 اتومبیل مختلف
– 4 محیط با جزئیات: حومه شهر، بیابان، برفی، شب شهر
– 5 حالت بازی: بی پایان، دو طرفه، Time Trial، تعقیب پلیس، گردش آزاد
– انواع غنی از ترافیک NPC از جمله کامیون ها، اتوبوس ها و خودروهای SUV
– سفارشی سازی عمومی از طریق رنگ و چرخ ها
– مدیران و دستاوردهای آنلاین

گیم پلی
– شیب و یا لمس برای هدایت
– لمس دکمه gas برای افزایش سرعت
– لمس دکمه brake برای کم کردن سرعت

نکات
– سرعت بیشتر سبب کسب رتبه بالاتر می شود
– هنگامی که بیش از 100 کیلومتر در ساعت رانندگی می کنید، سبقت گرفتن از اتومبیل های نزدیک، پاداش نمره و پول نقد دارد.
– رانندگی در جهت مخالف در حالت دو طرفه، نمره اضافی و پول نقد دارد.

Traffic Racer به طور مداوم به روز می شود.

ویژگی های نسخه مود شده:
– Unlock everything { Cars, Wheels, Paints, and Logos}
– Cars Upgraded to maximum values.
– Ads Removed.
– Double Coins.

دانلود نسخه 2.2 مود شده

image تصاویر:

  • traffic-racer-0
  • traffic-racer-1
  • traffic-racer-2
  •  حجم فایل : 48 مگابایت

دانلودفایل نصبی

 



Police vs Thief 2.0 دانلود بازی موبایل دزد و پلیس + مود

 

Police vs Thief v2.0 + Mod یکی از سرگرم کننده ترین بازی های اندروید است که توسط Joga Loca games منتشر شده است. همه ما تا به حال صحنه های تعقیب و گریز زیادی را از تلویزیون دیده ایم که با سرعت و حرکات خیره کننده خود برای دقایق و حتی ساعاتی بیننده ها را مجذوب خودشان می کنند. اتومبیل ها، حرکات مختلف برای فرار کردن از دست پلیس و به پرواز در آوردن ماشین ها در هوا، همه و همه باعث میخکوب شدن بیننده ها می شود اما قرار نیست همچنان یک بیننده معمولی بمانید چون از امروز شما هم به یکی از این رانندگان حرفه ای تبدیل می شوید و به این تعقیب و گریز های هیجانی راه پیدا می کنید! Police vs Thieft بی شک یکی از بهترین بازی های ریسینگ ساخته شده برای دستگاه های اندروید می باشد که روز ها و هفته ها شما را سرگرم نگه می دارد. این بازی شما را وارد یکی از پر فروش ترین فیلم های تعقیب و گریز هالیوودی می کند که فقط باید از آن لذت ببرید؛ پس خودتان را آماده یک رانندگی فوق العاده هیجان انگیز کنید!
در این شبیه ساز رانندگی به جستجو در شهر های بزرگی می پردازید که از بخش ها و محله های مختلفی تشکیل شده که در حین انجام عملیات هایتان به شکل های مختلف برایتان دردسر ایجاد می کنند! اتومبیل سارقان را تخریب و آن ها را بازداشت کنید، اما بازی به این سادگی ها نیست شما باید به زمانی که دارید نیز توجه کنید چون اگر سرعت عمل بالایی نداشته باشید دزد ها فرصت فرار کردن پیدا می کنند. به عنوان نماینده پلیس ها شما باید با همشهری های شایسته خود دیدار و از آنها محافظت کنید. اگر به داخل ماشین اشتباهی بروید و یا با عابران پیاده و موانع مختلف تصادف کنید قطعا بازنده خواهید شد، هر چقدر سریعتر باشید همان قدر عملکردتان برای رسیدن به پیروزی بهتر بوده است در ضمن همانطور که وارد مراحل بالاتر می شوید با چالش های سخت تر و بیشتری مواجه خواهید شد که بازی را جذاب تر می کند. تپه های فراوان، تراس ها و … که به شما توانایی پرواز کردن و انجام کارهای دیوانه وار را می دهند پس اگر عاشق هیجان و ماشین سواری هستید این بازی مخصوص شماست.

ویژگی ها:
– گرافیک خوب
– اتومبیل های گوناگون
– 20 مرحله جذاب
– افزایش چالش ها و سختی
– و …

این بازی بروی گوشی زیر تست شده است:
– Samsung Galaxy S2
– Samsung Galaxy S3
– Samsung Galaxy S4
– Samsung Galaxy S5
– Samsung Galaxy Note 8.0
– Nexus 4
– Nexus July 2012
– Meizu MX 4
– JXD S7300

دانلود نسخه مود شده [Mod]

image تصاویر:

  • com-jogaloca-policevsthief2 (2)
  • com-jogaloca-policevsthief2 (3)
  •  حجم فایل : 37 مگابایت
  • دانلود فایل نصبی


بازی ها و نرم افزارهای جدیدی در راه است

منتظرباشیدخجالتیزبان درازی



چرتکه اندروید

 
 
 

 
 
cz9lA4HH9JvO9JVAcINIO68pTdaSc3whWwtAUsuOnVUbaY-CUf6hIaYbrnPOE4Ma6A=w300
بهینه ساز ,کاربردی , نرم افزار
 

Battery Doctor (Battery Saver) v5.1.0

 

Battery Doctor (Battery Saver) یک برنامه صرفه‌جویی درمصرف باتری مجانی است که می‌تواند مصرف شارژ باتری دستگاه شما را با شناسایی برنامه‌ها و تنظیمات پرمصرف، تا ۵۰% کاهش دهد. به بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر موبایلی که از این برنامه استفاده می‌کنند بپیوندید.

ویژگی‌ها : 

غیر فعال کردن برنامه‌های غیر ضروری پرمصرف

بستن پردازش‌ها با یک کلیک

بستن برنامه‌ها زمانی که صفحه نمایش خاموش است

نمایش زمان دقیق باتری باقی‌مانده

نمایش دمای باتری

ویجت برای صفحه خانگی

تغییرات نسخه ۵٫۱٫۰ :

بهینه سازی مصرف شارژ پس زمینه ها

برطرف شدن برخی مشکلات

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

حجم : 13.05 مگابایت

دانلود فایل نصبی



دانلود gta5

Grand Theft Auto: San Andreas یا به اختصار GTA: San Andreas معروف ترین، محبوب ترین و سرگرم کننده ترین بازی ماشین سواری و گنگستری از استودیوی معروف و نام آشنای Rockstar Games می باشد که نسخه های مختلف آن برای سیستم عامل های مختلف عرضه شده و هم اکنون قصد معرفی جدیدترین و آخرین نسخه ی آن را برای اندرویدداریم! این بازی همان جی تی آن 5 می باشد که بدون شک دیگر کسی را نمی توان یافت که برای یک بار هم که شده باشد این بازی پرطرفدار را تجربه نکرده باشد! باز هم به نزد سی جی و دار و دسته اش برمیگردیم و به ماشین سواری و گنگستری مشغول می شویم! بازی دقیقا همانند نسخه ی کامپیوتری طراحی گردیده و طراحی اچ دی، کیفیت صداگذاری هیجان انگیز، ماشین های مختلف، سلاح های متعدد و ساعت ها گیم پلی آن همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی بهترین و لذت بخش ترین بازی سبک جی تی آ را در موبایل اندرویدی شما ایجاد کنند! بازی نیازی به تعریف و تمجید ندارد و هر کاربرا دارای گوشی اندرویدی بدون شک دوست دارد بازی جی تی آ 5 را برروی موبایل خود داشته باشد!

برخی از ویژگی های بازی معروف GTA: San Andreas اندروید:

* انواع خودروها، موتورسیکلت ها و هواپیماها برای رانندگی

* انواع سلاح های مختلف برای بدست آوردن و استفاده توسط CJ

* امکان همراه شدن با دار و دسته سی جی برای شروع ماجراجویی جالب

* طراحی بسیار گسترده با ده ها شهر و کشور مختلف برای سفر

* سازگاری کامل با کنترلرهای موگا، بلوتوث و USB گیم پد

* طراحی کاملا اچ دی، سه بعدی و دقیقا شبیه نسخه PC

بازی GTA: San Andreas با قیمت 6.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده است و با میلیون ها خرید از محبوب ترین ها به شمار می رود و دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است و ما امروز در عرفان اندروید جدیدترین، آخرین، بهترین و سالم ترین نسخه ی آن را به همراه فایل دیتا برای شما قرار داده ایم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که :

1 – نسخه پیش رو از GTA: San Andreas که ما در فارسروید برای دانلود قرار داده ایم نسخه 100 درصد تست شده است و به صورت آفلاین برروی دستگاهتان اجرا می شود.

2 – فایل فشرده به دلیل دارا بودن حجم بالا با بالاترین کیفیت ممکن به همراه ریکاوری فشرده شده است و فرمتش rar است تا در صورت کم و زیاد شدن سرعت اینترنتتان و ناقص دانلود شدن نیازی به دانلود مجدد نباشد و با یک REPAIR ساده مشکل حل شود.

3 – بازی با برنامه Zapya مشکل دارد لطفا قبل از نصب و اجرای این بازی حتما ان را حذف کنید!

تغییرات نسخه ی V1.08 :

* رفع باگ های مختلف و مشکلات بازی.

 

دانلود GTA: San Andreas - بازی جی تی آ 5 اندروید + دیتا

 

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.rockstargames.gtasa را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

 دانلود فایل نصبی

 

 دانلود فایل دیتا



 



.